Reklamation

Når du handler på Mecindo.dk, har du som forbruger 24 måneders reklamationsret i henhold til købelovens regler. Det betyder, at du kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation. For medicinske præparater gælder reklamationsretten dog kun inden for produktets holdbarhedsperiode.

En reklamation kan kun godkendes, hvis manglen er oprindelig og ikke skyldes forkert brug, opbevaring eller anden skadeforvoldende adfærd. Hvis din reklamation er berettiget, dækker vi dine rimelige fragtomkostninger, og vi refunderer eller erstatter varen uden yderligere udgifter for dig.

Du skal reklamere inden for rimelig tid efter, at du har opdaget manglen. Reklamerer du inden for to måneder, regnes det altid for rettidigt.

Sådan gør du ved reklamation

Hvis du ønsker at reklamere over en vare, skal den sendes til:

Mecindo
Rønsdam 1
6400 Sønderborg

Vedlæg altid:

  • En kopi af din kvittering eller en seddel med ordrenummer, fulde navn, e-mail, mobilnummer og supportnummer (modtages ved henvendelse til kundeservice).

  • En detaljeret beskrivelse af fejlen eller manglen.

Vi anbefaler, at varen returneres i forsvarlig emballage, og at du får en kvittering for afsendelse. Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav eller via DAO, da de ikke leverer til erhvervsadresser.