Ofte stillede spørgsmål

Hvad gør jeg, hvis jeg har problemer med at komme ind på Mecindo.dk og købe varer?

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du oplever problemer, når du handler på Mecindo.dk, eller har andre spørgsmål. Du kan kontakte os på info@mecindo.dk eller på vores chatfunktion i højre hjørne - Alt hvad du skal gøre, er, at angive dit navn, e-mailadresse samt spørgsmål. Hos Mecindo sætte vi en ære i at yde god kundeservice, ved at besvare dine spørgsmål og gøre din oplevelse med Mecindo så nem og behagelig som mulig.

Hvad gør jeg, hvis jeg har problemer med at logge ind på min konto?

Hvis du har glemt dit password, klik på "glemt kodeord" (under adgangskode) og indtast derefter din e-mail og klik på "fortsæt". Du vil derefter modtage en ny adgangskode, som du skal logge ind med. Herefter kan du gå til "Min konto", klik på "ændre din adgangskode." Indtast din nye adgangskode og klik på "fortsæt", og din nye adgangskode vil blive gemt. Du kan altid ændre din adgangskode.

Hvad gør jeg, hvis jeg har skiftet mening og ikke længere har brug for min ordre?

Kontakt os venligst på info@mecindo.dk eller på vores chatfunktion i højre hjørne. Du bedes venligst indtaste dit navn, e-mail, ordrenummer samt en kort beskrivelse. Vi vil derefter sende dig en bekræftelse per e-mail, og refundere beløbet du har betalt på samme betalingskort som du anvendte ved købet. Bemærk venligst; hvis din ordre er ved at blive behandlet eller er pakket til levering, vil vi ikke være muligt at annullere ordren, vi vil selvfølgelig oplyse herom, hvis dette er tilfældet.

Hvad gør jeg, hvis mine vare er beskadiget?

Venligst kontakt os på info@mecindo.dk eller chatfunktionen, hvor du bedes indtaste dit navn, e-mail samt ordrenummer - Hertil bedes du angive så mange detaljer om din manglende, beskadigede eller defekte vare. Vi vil derefter kontakte dig på e-mail og forklarer, hvordan vi kan løse problemet.

Hvor lang er leveringstiden?

De fleste af vores varer bliver pakket og afsendt indenfor 48 timer efter ordremodtagelse. Vi sender pakkerne med Post Danmark, der som regel levere varerne 1-2 arbejdsdage efter afsendelse. Hvis du ikke modtager dine varer inden for 4 hverdage (ikke medregnet den dag du bestilte) bedes du venligst kontakte os. Du kan kontakte os på info@mecindo.dk eller chatfunktionen, hvor du bedes indtaste dit navn, e-mail samt ordrenummer og en kort beskrivelse af hændelsen. Vi vil herefter vende tilbage hurtigst muligt.

Hvordan bruger jeg min rabatkode til Mecindo.dk? 

Når du foretager en bestilling på vores hjemmeside gennemføres betalingen med det samme. Hvis en rabatkode ikke er indtastet i kodeboksen når du godkender din ordre, så kan vi beklageligvis ikke give dig rabat eller nogen form for refundering, som svarer til værdien af ​​rabatkoden. 

Hvordan retunerer jeg en vare? 

Hvis du ønsker, at returnere en vare skal du blot udfylde formularen Kontakt os. Udfyld dit navn, e-mail, og vælg "Returneres" i emnefeltet. Udfyld beskedfeltet og vi vil derefter give dig en returneringskode. Pak din vare omhyggeligt og forsigtigt. Vedlæg en seddel med dit navn, adresse, e-mail, telefonnummer og returneringskoden som vi har tilsendt dig. Vi anbefaler at du sender varen/varerne retur med Post Danmark eller et internationalt fragtfirma. Hvis det er en dyr vare anbefaler vi ligeledes, at du får varen forsikret, da vi ikke dækker varen, hvis denne bliver ødelagt under returneringen.

Hvis du er utilfreds med dine varer, eller hvis du har modtaget en forkert vare, bedes du venligst kontakte os på info@mecindo.dk eller chatfunktionen, hvorefter en medarbejder fra vores kundeservice vil kontakte dig hurtigst muligt.

Hvad hvis jeg ønsker en anden leveringsadresse end min faktureringsadresse?

Dette er intet problem - Når du bekræfter varerne i din indkøbskurv skal du sætte kryds ved "Jeg ønsker at benytte en ny adresse" og derefter indtaste den leveringsadresse du ønsker. Vi vil derefter sende varerne til denne adresse.

Hvad hvis jeg ønsker en anden leveringsadresse end min faktureringsadresse?

Dette er intet problem - Når du bekræfter varerne i din indkøbskurv skal du sætte kryds ved "Jeg ønsker at benytte en ny adresse" og derefter indtaste den leveringsadresse du ønsker. Vi vil derefter sende varerne til denne adresse.

Hvordan leveres mine varer? 

Vi bruger Post Danmarks brevservice. Du kan af Post Danmark bliver bedt om at underskrive ved levering/afhentning.

Hvordan ved jeg, om det er sikkert at handle på Mecindo.dk? 

Vores hjemmeside er sikker. Når du indtaster dine kortoplysninger bliver alle data krypteret, så ingen kan se dine oplysninger. Vores betalingssystem bliver hvert år anvendt af flere millioner mennesker uden problemer.

Hvad bruger i mine oplysninger til?

Vi hverken sælger eller videregiver vores kunders oplysninger til andre. Hos Mecindo respekterer vi dit privatliv og bestræber os på fuld diskretion.

Hvad hvis jeg ikke er tilfreds med min ordre eller ikke har brug for den længere?

Vi henviser til vores Leverings & Returneringspolitik. 

Hvordan ved jeg, at Mecindo.dk er et officielt apotek?

I England skal alle apoteker og online apoteker registreres hos General Pharmaceutical Council (www.pharmacyregulation.org). GPhC er det lovgivningsmæssige kontrolorgan for alle apoteker i England. Det er kun apoteker, som er registeret hos GPhC, der kan udlevere håndkøbslægemidler, og receptmedicin til både mennesker og dyr.

Alt vores medicin er fuldt gennemtestet og godkendt i England. Vi udleverer kun lægemidler, hvor udløbsdatoen ligger langt ud i fremtiden.


Ofte stillede spørgsmål